پریدن از روی نوار فرمان ها
پیوند به محتوای اصلی



راه اندازي میز خدمت الکترونیکی مکاتبات اداری اداره كل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان

تاریخ انتشار: 1397/11/16

در راستاي تحقق دولت الکترونيک و در راستای تکریم ارباب رجوع  میز خدمت الکترونیک سیستم مکاتبات اداری ،اداره كل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی راه اندازي شد.

شهین خدابنده، مدیر اتوماسیون اداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان در خصوص  اهداف راه اندازی سیستم مذکور گفت: ایجاد بستری مناسب جهت تحقق خدمات به موقع و غیر حضوری به مخاطبان، امکان اخذ درخواست خدمت از ارباب رجوع در قالب فرمهای الکترونیکی، ارائه کد رهگیری خاص به فرد درخواست کننده، دسترسی به مراحل گردش کار، و در نهایت ارتقاء سطح رضایتمندی ارباب رجوع از مهمترین اهداف راه اندازی سیستم مذکور می باشد.

ايشان در ادامه به چگونگی استفاده از میز خدمت الکترونیکی مکاتبات اداری پرداخته، خاطرنشان نمود: ابتدا ارباب رجوع به صورت غير حضوري با ورود به پورتال به آدرس اينترنتي80.191.198.209/desk ابتدا مشخصات خود از قبيل نام ، نام خانوادگي ، كد ملي و شماره همراه خود را وارد نموده و پس از ثبت، يك كد به شماره همراه متقاضي ارسال مي گردد و متقاضي با ثبت كد دريافتي وارد صفحه جديدي شده و نامه خود را به صورت فايل تصويري ضميمه نموده و پس از ثبت , يك كد رهگيري دريافت مي نمايد.

وی سپس افزود: پس از ثبت نامه در دبيرخانه اداره کل ارباب رجوع، مي تواند با ورود به پرتال به آدرس 80.191.198.209/Eorg3/pursuitwebextension با استفاده از كد رهگيري دريافتي مراحل اداري نامه خود را پيگيري نمايد و به هيچ عنوان نياز به مراجعه حضوري ندارد.​



























مشخصات:
نظرات: *